16-20 березня
Урок 48 Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
1. З використанням онлайн редакторів Google створіть презентацію або текстовий документ на тему "Інтернет - добро чи зло?"
2.Створіть онлайн з чотирьох запитань для опитування з даної теми.
3. Для створених документів надайте доступ для коментування та посилання на них надішліть на електронну адресу strileckenvk@gmail.com (учні Стрілецького НВК) та
radenychischool@gmail.com (учні Раденицького НВК)
Переглянь Презентацію, опрацюй § 9.3, ст. 258-262 підручника, переглянь навчальне Відео, виконай тест за посиланням join.naurok.ua ввівши код доступу 414257Урок 49 Інструктаж з БЖД. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів
30 березня-3 квітня
Урок 50 Інструктаж з БЖД. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів
Переглянь Презентацію, опрацюй § 9.3. ст. 262-270 підручника, виконайте завдання 4 (ст.269), посилання на створені сайти надішли на електронну адресу strileckenvk@gmail.com (учні Стрілецького НВК) та
radenychischool@gmail.com (учні Раденицького НВК)
Урок 51 Інструктаж з БЖД. Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
Повтори § 9.3, виконай практичну роботу №13 (ст. 270) посилання на створені сайти надішли на електронну адресу strileckenvk@gmail.com (учні Стрілецького НВК) та
radenychischool@gmail.com (учні Раденицького НВК)
6-10 квітня
Урок 52 Розв’язування компетентнісних задач
Переглянь Презентацію, опрацюй § 10.1. ст. 272-275 підручника
Урок 53 Розв’язування компетентнісних задач
Переглянь Презентацію, вибери тему компетентнісної задачі (ст.274-275), та визнач засоби опрацювання даних (не менше трьох). Тему вибраної компетентнісної задачі та список засобів опрацювання даних надішли на електронну адресу
strileckenvk@gmail.com (учні Стрілецького НВК) та
radenychischool@gmail.com (учні Раденицького НВК)
13-17 квітня
Урок 54 Розв’язування компетентнісних задач
Переглянь Презентацію, проведи пошук в мережі Інтернет інформаційних матеріалів з вибраної компетентнісної задачі.
Урок 55 Розв’язування компетентнісних задач
Переглянь Презентацію, побудуйте інформаційну модель вибраної компетентнісної задачі, пройди Тест ввівши код доступу 900509.
21-24 квітня
Урок 56 Розв’язування компетентнісних задач
Переглянь презентацію, опрацюй та проаналізуй матеріали з вибраної компетентнісної задачі.
Урок 57 Розв’язування компетентнісних задач
Переглянь презентацію, оформи матеріали з вибраної компетентнісної задачі, вибравши відповідні засоби опрацювання даних, пройди тест ввівши код доступу 736053
27-30 квітня
Урок 58-59 Розв’язування компетентнісних задач
Переглянь презентацію, завершити оформлення матеріалів вибраної компетентнісної задачі, підсумкові документи надішли на електронну адресу strileckenvk@gmail.com (учні Стрілецького НВК)
та
radenychischool@gmail.com (учні Раденицького НВК)
Пройди тест, ввівши код доступу 535899
4-8 травня
Урок 60 Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування діяльності
Переглянь презентацію, опрацюй параграф 10.1(ст. 272-274), вибери тем упроекту(ст.275-276). Тему вибраного проекту надішлиина електронну адресу
strileckenvk@gmail.com (учні Стрілецького НВК) та
radenychischool@gmail.com (учні Раденицького НВК)
Урок 61 Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту
Переглянь презентацію, проаналізуй параграф 10.1(ст. 272-277). Список засобів опрацювання даних, вибраного проекту, надішли на електронну адресу
strileckenvk@gmail.com (учні Стрілецького НВК) та
radenychischool@gmail.com (учні Раденицького НВК)
12-15 травня
Урок 62-63 Виконання навчального проекту
Створи інформаційну модель вибраного проекту у вигляді карти знань (скористайтися відомостями розділу 5 підручника (ст.133-156)
18-22 травня
Урок 64-65 Виконання навчального проекту
Оформи матеріали з вибраного проекту, вибравши відповідні засоби опрацювання даних, пройди тест ввівши код доступу 356056
25-29 травня
Урок 66 Захист навчального проекту
Урок 67 Підсумковий урок
Немає коментарів:
Дописати коментар