Дистанційна освіта інформатика 5 клас

16-20 березня

Урок 25.  Алгоритми з повтореннями

Переглянь навчальну  Презентацію, опрацюй §4.4 (с.186-193)  підручника , пройди пробний Тест та Тест на оцінку



30 березня - 3 квітня


Урок №26. Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником

Переглянь навчальну Презентацію§4.4 (с.186-193)  підручника, дай відповіді на запитання 1-8 (ст. 192), виконай в робочому зошиті завдання 3 та 4 (ст.192), пройди онлайн Тест



6 -10 квітня


Урок №27.  Алгоритми з розгалуженнями


Переглянь навчальну Презентацію, опрацюй §4.5 (с.194-200)  підручника, дай відповіді на запитання 1-8 (ст. 199), виконай в робочому зошиті завдання 4 та 5 (ст.200), пройди онлайн Тест ввівши код доступу 761789.

13 -17 квітня

Урок №28. Цикли з передумовою

Переглянь навчальну Презентаціюопрацюй Складання та виконання проектів із циклами. Практична робота 6 (ст. 206), пройди Тест ввівши код доступу 518468


21 -24 квітня


Урок №29. Складання та виконання проектів із циклами. Практична робота 6


Переглянь навчальну презентацію, на сайті Сретч онлайн виконай практичну роботу 6 (ст. 206).




27 -30 квітня


Переглянь презентацію,  вибери один із запропонованих проектів, які ти хочеш реалізувати в Скретч:
Проект 1. Розробити проект «Чи знаємо ми казки», який реалізує такий сценарій. На сцені з фоном із казки, наприклад прянична хатинка, з’являється герой і  запитує: «Хто автор цієї  казки?». З’являється поле для відповіді. Якщо відповідь буде  правильною, чути оплески, якщо ні – інший звук.
Проект 2. Розробити проект «Учимо кольори», який реалізує такий сценарій. На сцені з фоном із різнокольоровими кульками, наприклад party, з’являється чарівна паличка та фантастичний герой. Чарівна паличка торкається певного кольору, а фантастичний герой запитує тією іноземною мовою, яку ви  вивчаєте у  школі: «Який це  колір?». З’являється поле для відповіді. Якщо відповідь буде правильною, чути оплески, якщо ні – інший звук.
Проект 3. Розробити проект «Космос», який реалізує такий сценарій. На сцені з фоном планети, наприклад moon, з’являється ракета. З  інтервалом 1 секунда біля ракети з’являється хлопчик із  прапором України і  йде в  центр сцени, зупиняється. Біля ракети з’являється дівчинка і каже: «Україна – космічна держава». Хлопчик питає: «Як звали першого українського космонавта?». З’являється поле для відповіді. Якщо відповідь буде правильною, звучать оплески, якщо ні – інший звук. Діти і  ракета зникають, на  планеті залишається прапор України.


4-8 травня

Урок №31 Виконання індивідуального проекту

На сайті Сретч онлайн виконай вибраний на попередньому уроці проект


12-15 травня

Урок 32 Виконання індивідуального проекту
Пройди тест, ввівши код доступу 440145


18-22 травня

Урок 33  Підсумковий тест з теми Алгоритми і Програми
Пройди тест, ввівши код доступу 145908

25-29 травня

Урок 34  Підсумковий урок

Немає коментарів:

Дописати коментар