16-20 березня
Урок 25. Алгоритми з повтореннями
Переглянь навчальну Презентацію, опрацюй §4.4 (с.186-193) підручника , пройди пробний Тест та Тест на оцінку
30 березня - 3 квітня
Урок №26. Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником
Переглянь навчальну Презентацію, §4.4 (с.186-193) підручника, дай відповіді на запитання 1-8 (ст. 192), виконай в робочому зошиті завдання 3 та 4 (ст.192), пройди онлайн Тест
Переглянь навчальну Презентацію, опрацюй §4.5 (с.194-200) підручника, дай відповіді на запитання 1-8 (ст. 199), виконай в робочому зошиті завдання 4 та 5 (ст.200), пройди онлайн Тест ввівши код доступу 761789.
13 -17 квітня
Урок №28. Цикли з передумовою
Переглянь навчальну Презентацію, опрацюй Складання та виконання проектів із циклами. Практична робота 6 (ст. 206), пройди Тест ввівши код доступу 518468
21 -24 квітня
Урок №29. Складання та виконання проектів із циклами. Практична робота 6
Переглянь навчальну презентацію, на сайті Сретч онлайн виконай практичну роботу 6 (ст. 206).
27 -30 квітня
Переглянь презентацію, вибери один із запропонованих проектів, які ти хочеш реалізувати в Скретч:
Проект 1. Розробити проект «Чи знаємо ми казки», який реалізує такий сценарій. На сцені з фоном із казки, наприклад прянична хатинка, з’являється герой і запитує: «Хто автор цієї казки?». З’являється поле для відповіді. Якщо відповідь буде правильною, чути оплески, якщо ні – інший звук.
Проект 2. Розробити проект «Учимо кольори», який реалізує такий сценарій. На сцені з фоном із різнокольоровими кульками, наприклад party, з’являється чарівна паличка та фантастичний герой. Чарівна паличка торкається певного кольору, а фантастичний герой запитує тією іноземною мовою, яку ви вивчаєте у школі: «Який це колір?». З’являється поле для відповіді. Якщо відповідь буде правильною, чути оплески, якщо ні – інший звук.
Проект 3. Розробити проект «Космос», який реалізує такий сценарій. На сцені з фоном планети, наприклад moon, з’являється ракета. З інтервалом 1 секунда біля ракети з’являється хлопчик із прапором України і йде в центр сцени, зупиняється. Біля ракети з’являється дівчинка і каже: «Україна – космічна держава». Хлопчик питає: «Як звали першого українського космонавта?». З’являється поле для відповіді. Якщо відповідь буде правильною, звучать оплески, якщо ні – інший звук. Діти і ракета зникають, на планеті залишається прапор України.
4-8 травня
Урок №31 Виконання індивідуального проекту
На сайті Сретч онлайн виконай вибраний на попередньому уроці проект
18-22 травня
Урок 33 Підсумковий тест з теми Алгоритми і Програми
Немає коментарів:
Дописати коментар