В газеті “Фізика”( №11, 2014) вийшла моя
методична розробка уроку-конференції з фізики для учнів 11 класу “Світло
майбутнього”. В публікації розкрито фізичні та історичні аспекти
створення світлодіодних ламп та перспективи їх практичного застосування.
В процесі підготовки та проведення такого заходу учні знайомляться з
досягненнями наукових установ України в галузі оптоелектроніки, станом
на перспективами виробництва світлодіодних ламп в Україні, науковими
досягненнями визначних українських фізиків, які зробили неоціненний
вклад у розвиток світової науки, в них формується національне
самоусвідомлення, патріотизм, система знань та вмінь в галузі
енергоспоживання та енергозбереження, виховується екологічна
свідомість до економного використання енергії та енергоресурсів, охорони
навколишнього середовища.
З даною методичною розробкою я став
переможцем (ІІ місце) тринадцятого конкурсу «ПАНОРАМА ТВОРЧИХ УРОКІВ —
2014» у номінації “Фізика”. Тема цьогорічної «Панорами» була вельми
актуальною— «Українознавчий аспект у навчально-виховному процесі».
Загальновідомо, що той, хто не знає свого минулого, не вартий
майбутнього. Тож у навчальному процесі як його органічна складова має
бути постійно присутній українознавчий аспект, спрямований на знання
школярами про внесок українців у світову науку і культуру. Водночас
виховання патріотизму, любові до Батьківщини повинне стати невід’ємною
частиною виховного процесу. Лише за таких умов громадяни України
пишатимуться своєю країною й працюватимуть задля її процвітання.
Немає коментарів:
Дописати коментар