21 червня 2014

Стаття “Світло майбутнього”

В газеті “Фізика”( №11, 2014) вийшла моя методична розробка уроку-конференції з фізики для учнів 11 класу “Світло майбутнього”. В публікації розкрито фізичні  та історичні аспекти створення світлодіодних ламп та перспективи їх практичного застосування. В процесі підготовки та проведення такого заходу учні знайомляться  з досягненнями наукових установ України в галузі оптоелектроніки, станом на перспективами виробництва світлодіодних ламп в Україні, науковими досягненнями  визначних українських фізиків,  які зробили неоціненний вклад у розвиток світової науки, в них  формується  національне самоусвідомлення,  патріотизм, система знань та вмінь в галузі енергоспоживання та енергозбереження,   виховується  екологічна свідомість до економного використання енергії та енергоресурсів, охорони навколишнього середовища.
З даною методичною розробкою  я став переможцем (ІІ місце) тринадцятого конкурсу «ПАНОРАМА ТВОРЧИХ УРОКІВ — 2014» у номінації “Фізика”.  Тема цьогорічної «Панорами» була вельми актуальною— «Українознавчий аспект у навчально-виховному процесі».  Загальновідомо, що той, хто не знає свого минулого, не вартий майбутнього. Тож у навчальному процесі як його органічна складова має бути постійно присутній українознавчий аспект, спрямований на знання школярами про внесок українців у світову науку і культуру. Водночас виховання патріотизму, любові до Батьківщини повинне стати невід’ємною частиною виховного процесу. Лише за таких умов громадяни України пишатимуться своєю країною й працюватимуть задля її процвітання.


Немає коментарів:

Дописати коментар