29 жовтня 2015 року взяв участь в районній конференції «Інноваційні підходи до організації роботи педагогічних працівників з обдарованими учнями у загальноосвітньому навчальному закладі», яка проходила у Мостиській ЗОШ №2 І-ІІІ ст. Учасниками конференції були педагоги району, які підготували у 2014-2015 н.р. переможців ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з базових дисциплін.
Методист відділу освіти Мостиської
районної державної адміністрації Салук Галина Миронівна
відзначила якою має бути система роботи з обдарованими учнями, як
створювати оптимальні умови для розвитку природних нахилів і здібностей;
розказала, які саме інноваційні підходи до організації роботи з обдарованими
учнями можуть застосовувати педагогічні працівники у загальноосвітньому
закладі.
Ділилися досвідом роботи щодо
розвитку обдарованих школярів учителі: Тарнавська О.С.,
вчитель англійської мови Судововишнянського
НВК «Робота з обдарованими дітьми в школі з англійської мови», Ліпецька О.Р.,
вчитель основ християнської етики Волицького
НВК «Форми і методи роботи на уроках
основ християнської етики з обдарованими дітьми», Бонк В.Д.,
вчитель біології Соколянського
НВК «Критерії та показники багатогранних проявів обдарованості особистості»
(презентація), Макаруха І.Ю.,
вчитель основ християнської етики Бортятинського
НВК «Розвиток педагогічної техніки вчителя у вихованні обдарованої дитини»
(презентація), Мосьондз Г.В.,
вчитель хімії Судововишнянського
НВК «Майбутнє народжується сьогодні» (презентація), Павлів І.Я.,
вчитель фізики Судововишнянського
НВК «Використання ІКТ у роботі з обдарованими дітьми на уроках
фізики»(презентація), Зьобер Г.І.,
вчитель польської мови та літератури Мостиської
ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів «Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми на уроках
польської мови та літератури», Кордек Е.І.,
вчитель основ християнської етики Мостиської
ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів «Обдаровані діти. Психологічні проблеми розвитку навчання
та виховання», Олійник
О.М., вчитель трудового навчання Мостиської
ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів «Творчість як складова всебічного розвитку учня».
Підсумком роботи конференції стали
вироблені рекомендації щодо системи роботи з обдарованими учнями, застування
інноваційних підходів щодо розвитку природних нахилів і здібностей школярів.
Немає коментарів:
Дописати коментар