Яким
повинен бути сучасний урок? Яким методикам надати перевагу? Як досягти
зацікавленості та активності учнів? – такі питання винесли на обговорення
педагоги Крукеницького ліцею при НЛТУ України на засідання педагогічної
ради. Аналіз ефективності впровадження
сучасних методик у практичну діяльність учителів підготували заступник
директора з НВР Іващишин О.М., керівники МО вчителів природничо-математичного циклу
Лещук І.О., суспільно-гуманітарного циклу Головко Г.А. В обговоренні взяли участь
заступник директора з ВР Шквірко Л.А., вчитель фізкультури Гдулевич В.І.,
вчитель математики Грицишин В.Р. Аналізуючи відкриті уроки вчителів ліцею – математики Надибського М.І., Шило О.Г., хімії, Кебус О.Г., історії Головко Г.А., фізики Лещук І.О., української мови та літератури Іващишин О.М. – присутні відзначили ефективність використаних активних та інтерактивних методик, а саме: парної і групової роботи, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем, підготовка проектів, використання ІКТ тощо.
У
контексті науково-методичної проблеми, над якою працюємо п’ятий рік, тобто
перебуваємо на підсумковому етапі, формуємо банк педагогічних ідей. Це
публікації у фахових виданнях, підготовка методичних посібників, проведення
майстер-класів, семінарів, відкритих уроків та виховних заходів.
Немає коментарів:
Дописати коментар