29 листопада 2014

Методика проведення сучасного уроку – один із шляхів формування життєвих компетенцій

Яким повинен бути сучасний урок? Яким методикам надати перевагу? Як досягти зацікавленості та активності учнів? – такі питання винесли на обговорення педагоги Крукеницького ліцею при НЛТУ України на засідання педагогічної ради.  Аналіз ефективності впровадження сучасних методик у практичну діяльність учителів підготували заступник директора з НВР Іващишин О.М., керівники МО вчителів природничо-математичного циклу Лещук І.О., суспільно-гуманітарного циклу Головко Г.А. В обговоренні взяли участь заступник директора з ВР Шквірко Л.А., вчитель фізкультури Гдулевич В.І., вчитель математики Грицишин В.Р.  Аналізуючи відкриті уроки вчителів ліцею – математики Надибського М.І., Шило О.Г., хімії, Кебус О.Г., історії Головко Г.А., фізики Лещук І.О., української мови та літератури Іващишин О.М. – присутні відзначили  ефективність використаних  активних та інтерактивних методик, а саме: парної і групової роботи, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем, підготовка проектів, використання ІКТ тощо.  
У контексті науково-методичної проблеми, над якою працюємо п’ятий рік, тобто перебуваємо на підсумковому етапі, формуємо банк педагогічних ідей. Це публікації у фахових виданнях, підготовка методичних посібників, проведення майстер-класів, семінарів, відкритих уроків та виховних заходів.
     

Немає коментарів:

Дописати коментар